Altres notícies

Blog IU-RESCAT

Quarta General Assembly del projecte IMPETUS

Congrès  -

Participació dels investigadors de l'IU-RESCAT a la quarta General Assembly del projecte IMPETUS

El passat dimecres 9 d'Octubre es va iniciar a Berlín la quarta General Assembly del projecte IMPETUS, aquesta va finalitzar el divendres 11 d'Octubre. Les jornades van reunir representats de diverses organitzacions europees per abordar solucions per a l'adaptació climàtica en diferents regions biogeogràfiques europees.

IU-RESCAT forma part d'aquest projecte a través de la implicació dels grups de recerca Centre for Climate Change, Gratet, ECO-SOS i ECO-NEXT. La tasca en que la URV està liderant consisteix en aconseguir un canvi de comportament per a un turisme resilient. Aquesta s'està desenvolupant amb col·laboració amb l'Oficina Catalana de Canvi Climàtic, la Universitat de Girona i Eurecat.

La trobada va servir per posar en comú les diferents solucions d'adaptació al canvi climàtic que s'estan dissenyant per a donar resposta a diferents perills climàtics identificats en les zones d'estudi.

Durant els tres dies, es van realitzar tallers interactius i grups de treball centrats en l'avaluació del desenvolupament de solucions per als reptes climàtics.

Els participants també van treballar en la planificació d'accions i fites per als propers mesos, amb un èmfasi especial en l'ús d'eines digitals per millorar la gestió del risc. El darrer dia va incloure una visita tècnica a les instal·lacions de tractament d'aigua de Tegel, un exemple innovador de gestió sostenible de l'aigua a Berlín. Aquesta trobada va servir per reforçar la col·laboració entre els diferents socis i per establir noves línies de treball per les properes setmanes.

General Assembly del projecte IMPETUS

General Assembly del projecte IMPETUS, grups de treball